Funkcję Sekretarza sprawuje:
Podległość: Sekretarz podlega bezpośredni Wójtowi
tel: +48 94 31 62 547
e-mail: sekretarz [at] bedzino.pl
Godziny urzędowania:
poniedziałek, wtorek, środa, piątek 7:00-15:00, czwartek 8:00-16:00
Miejsce przyjmowania interesantów:
Piętro II, pokój nr 17
Sekretarz zapewnia prawidłową organizację pracy Urzędu oraz warunki jego działania i w tym zakresie nadzoruje działalność wszystkich komórek organizacyjnych Urzędu.
Sekretarz Gminy prowadzi sprawy w zakresie:
1) zapewnienia sprawnego funkcjonowania Urzędu Gminy i warunków jego działania,
2) podejmowania czynności z zakresu prawa pracy, za wyjątkiem spraw związanych z nawiązywaniem, rozwiązywaniem lub zmianą stosunków pracy oraz spraw związanych z wynagrodzeniami,
3) wykonywania uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu Gminy, w tym wydawania poleceń służbowych,
4) udzielania urlopów wypoczynkowych i kierowania na wyjazdy służbowe,
5) sprawowania ogólnego nadzoru nad prawidłowym wykonywaniem przez pracowników Urzędu czynności kancelaryjnych,
6) stwierdzania własnoręczności podpisów i potwierdzania zgodności z oryginałem dokumentów,
7) wykonywania innych zadań i obowiązków nałożonych obowiązującymi przepisami za wyjątkiem należących do wyłącznej kompetencji Wójta.
Sekretarz Gminy upoważniony jest do:
wydawania i podpisywania w imieniu Wójta Gminy decyzji, postanowień i zaświadczeń w indywidualnych sprawach z zakresu administracji publicznej, a także do podpisywania pism i innych dokumentów objętych zakresem działania Urzędu lub wynikających z realizacji decyzji organów gminy.
W czasie nieobecności Wójta Gminy Będzino, Sekretarz Gminy upoważniony jest do:
l) kierowania bieżącą pracą Urzędu Gminy,
2) podpisywania dyspozycji pieniężnych w obrocie gotówkowym i bezgotówkowym oraz zatwierdzania dowodów księgowych,
3) do składania oświadczeń woli i podpisywania dokumentów w imieniu Gminy Będzino dotyczących programów i projektów finansowanych z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej oraz projektów i programów finansowanych ze środków krajowych,
4) przyjmowanie obywateli w sprawach skarg i wniosków dotyczących pracy Urzędu i jednostek Organizacyjnych Gminy,
5) do prowadzenia wszelkich pozostałych spraw związanych z funkcjonowaniem Gminy,
6) do sprawowania nadzoru nad Pełnomocnikiem ds. Ochrony Informacji Niejawnych.
Sekretarz Gminy sprawuje bezpośredni nadzór nad poniższymi stanowiskami pracy:
1. Samodzielne stanowisko ds. rady gminy,
2. Samodzielne stanowisko ds. umów i zamówień publicznych,
3. Smodzielne stanowisko ds. kadr i płac,
4. Smodzielne stanowisko ds. ewidencji działalności gospodarczej,
5. Sekretarka
6. Archiwum urzędu,
7. Samodzielne stanowisko ds. informatycznych,
8. Samodzielne stanowisko ds. pozyskiwania środków pozabudżetowych,
9.Samodzielne stanowisko ds. profilaktyki i spraw społecznych,